Klantenservice Medewerker
Altijd interesse gehad in de wereld van vertalers en tolken? Help je ons om deze nóg beter te maken? Houd je ervan om mensen te helpen? Wie weet ben jij onze nieuwe aanwinst!
HearHear is jong en ambitieus. En van plan het anders te gaan doen. Wat goed is blijft, maar we luisteren ook naar de markt. We zijn een kennisbemiddelaar voor tolkdiensten. We gaan voor beter. Een beter product, een beter proces en een betere dienstverlening. Maar ondanks de digitalisering en innovatieve ontwikkeling gaat ons vak vooral over de juiste communicatie en relatie tussen mensen.
Functieomschrijving:
Als klantenservice medewerker maak je deel uit van een team van enthousiastelingen, die dagelijks werken aan het verzorgen van kwalitatief hoogwaardige tolkdiensten. Je bent in feite het visitekaartje van HearHear: het eerste aanspreekpunt van onze klanten, cursisten, docenten en tolken.
Je handelt binnenkomende telefoontjes met hulpvragen af, beantwoordt vragen van klanten, docenten en tolken en schakelt indien nodig met projectmanagers. Of het nu gaat over nieuwe of lopende tolkopdrachten of systemen en apps: jij weet het antwoord óf je weet waar je het antwoord kunt vinden!
Wat houden je werkzaamheden in?
- Je geeft (nieuwe) klanten uitleg over hoe zij hun tolkdienst aan kunnen vragen – in het Nederlands en het Engels;
- Je biedt hulp bij eenvoudige vragen over onze systemen en apps die tolken en klanten gebruiken en schakelt bij complexere vragen makkelijk met onze projectmanagers en technische experts;
- Je behandelt telefoontjes en e-mails van docenten, examinatoren en cursisten voor onze tolk- en vertaalopleidingen;
- Je ontvangt incidenteel gasten op ons kantoor en verzorgt de dagelijkse afhandeling van onze post;
- Je verwerkt tolkdienstaanvragen- of wijzigingen in onze systemen, voert administratieve werkzaamheden uit en ondersteunt in financiële en planmatige activiteiten.
Wat bieden wij jou?
- Een gevarieerde en zelfstandige baan in een gezellig en informeel team in een goed bereikbaar én duurzaam kantoor in Utrecht;
- Persoonlijke én professionele ontwikkeling door middel van opleidingen en trainingen binnen onze eigen Academy;
- Verschillende doorgroeimogelijkheden naar andere functies binnen HearHear;
- De mogelijkheid om deels hybride te werken;
- Een marktconform salaris met een pensioenregeling;
- 25 vakantiedagen met de mogelijkheid om 5 dagen bij te kopen.
Meer weten? Kijk dan hier voor meer informatie: Werken bij HearHear
Wat vinden wij belangrijk?
- Enthousiast, empathisch, positief en servicegericht: klinkt als jij!
- Je bent communicatief vaardig, zowel in het Nederlands als in het Engels;
- Pré – Je hebt werkervaring als telefonist(e), administratief medewerker of receptiemedewerker;
- Je bent 24-40 uur per week beschikbaar;
- Je woont bij voorkeur in de omgeving van Utrecht.
Enthousiast? Reageer direct op deze vacature!
Telefonist(e) / Helpdesk medewerker
Altijd interesse gehad in de wereld van vertalers en tolken? Help je ons om deze nóg beter te maken? Houd je ervan om mensen te helpen? Wie weet ben jij onze nieuwe aanwinst!
HearHear is jong en ambitieus. En van plan het anders te gaan doen. Wat goed is blijft, maar we luisteren ook naar de markt. We zijn een kennisbemiddelaar voor tolkdiensten. We gaan voor beter. Een beter product, een beter proces en een betere dienstverlening. Maar ondanks de digitalisering en innovatieve ontwikkeling gaat ons vak vooral over de juiste communicatie en relatie tussen mensen.
Functieomschrijving:
Als klantenservice medewerker maak je deel uit van een team van enthousiastelingen, die dagelijks werken aan het verzorgen van kwalitatief hoogwaardige tolkdiensten. Je bent in feite het visitekaartje van HearHear: het eerste aanspreekpunt van onze klanten, cursisten, docenten en tolken.
Je handelt binnenkomende telefoontjes met hulpvragen af, beantwoordt vragen van klanten, docenten en tolken en schakelt indien nodig met projectmanagers. Of het nu gaat over nieuwe of lopende tolkopdrachten of systemen en apps: jij weet het antwoord óf je weet waar je het antwoord kunt vinden!
Wat houden je werkzaamheden in?
- Je geeft (nieuwe) klanten uitleg over hoe zij hun tolkdienst aan kunnen vragen – in het Nederlands en het Engels;
- Je biedt hulp bij eenvoudige vragen over onze systemen en apps die tolken en klanten gebruiken en schakelt bij complexere vragen makkelijk met onze projectmanagers en technische experts;
- Je behandelt telefoontjes en e-mails van docenten, examinatoren en cursisten voor onze tolk- en vertaalopleidingen;
- Je ontvangt incidenteel gasten op ons kantoor en verzorgt de dagelijkse afhandeling van onze post;
- Je verwerkt tolkdienstaanvragen- of wijzigingen in onze systemen, voert administratieve werkzaamheden uit en ondersteunt in financiële en planmatige activiteiten.
Wat bieden wij jou?
- Een gevarieerde en zelfstandige baan in een gezellig en informeel team in een goed bereikbaar én duurzaam kantoor in Utrecht;
- Persoonlijke én professionele ontwikkeling door middel van opleidingen en trainingen binnen onze eigen Academy;
- Verschillende doorgroeimogelijkheden naar andere functies binnen HearHear;
- De mogelijkheid om deels hybride te werken;
- Een marktconform salaris met een pensioenregeling;
- 25 vakantiedagen met de mogelijkheid om 5 dagen bij te kopen.
Meer weten? Kijk dan hier voor meer informatie: Werken bij HearHear
Wat vinden wij belangrijk?
- Enthousiast, empathisch, positief en servicegericht: klinkt als jij!
- Je bent communicatief vaardig, zowel in het Nederlands als in het Engels;
- Pré – Je hebt werkervaring als telefonist(e), administratief medewerker of receptiemedewerker;
- Je bent 24-40 uur per week beschikbaar;
- Je woont bij voorkeur in de omgeving van Utrecht.
Enthousiast? Reageer direct op deze vacature!
Nieuwsgierig geworden?
Ben je nieuwsgierig geworden of heb je vragen? Neem contact met ons op en stel al je vragen. We maken graag kennis met je.
Nieuwsgierig geworden?
Ben je nieuwsgierig geworden of heb je vragen? Neem contact met ons op en stel al je vragen. We maken graag kennis met je.